Merken

    uw winkelwagen is leeg

    Garantie en Defecten

     

    arrow Garantietermijnarrow Uitgesloten van Garantiearrow Defect bij ontvangst (DOA)
    arrow Procedure Garantie en Defectenarrow Kosten
    arrow Terug naar Klantenservice

    Garantietermijn

     

    Mocht uw product defect raken, dan kunt u natuurlijk ook op ons rekenen. Op al onze producten is de garantietermijn van de leverancier van toepassing.
    FotoBouw.nl heeft geen eigen reparatiedienst en laat defecte producten altijd herstellen door de leverancier.

     

    Voordat u een artikel retour zendt, moet u in het bezit zijn van een retournummer. U kunt een retournummer aanvragen bij onze klantenservice via 026-8454658.

    Uitgesloten van Garantie

     

    De volgende schadegevallen zijn uitgesloten van garantie:

     

    • Gebroken schermen
    • Schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik
    • Vocht- of waterschade

     


    Defect bij Ontvangst (DOA)


    Indien uw product direct bij ontvangst niet goed functioneert, neem dan contact op met onze klantenservice.

    Vermeld altijd de aankoopdatum, type produkt en serienummer.

    Als onze leverancier het defect kan bevestigen, ontvangt u altijd een nieuw exemplaar.

     

    Procedure Garantie en Defecten

    Wilt u gebruik maken van uw garantie? Dan vragen wij u de volgende procedure aan te houden. Zo kunnen wij het voor u zo soepel mogelijk afhandelen.

     

    Plasma en LCD
    FotoBouw maakt gebruik van de thuisservice die geboden wordt door de fabrikanten van de desbetreffende produkten. Dit geldt voor bijna alle Plasma en LCD televisies.
    U vraagt een thuisservice aan via onze klantenservice en wij zullen zorgen dat de servicedienst van het merk contact met u opneemt voor het maken van een afspraak.

     

    • Meld bij onze klantenservice dat u een defect artikel heeft.
    • Vermeld Datum Factuurnummer/Datum Aankoop/Typenummer/Serienummer en de klacht 
    • U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw verzoek.
    • De thuisservice van het desbetreffende merk zal contact met u opnemen voor het maken van een afspraak.
      Modellen die niet onder thuisservice vallen kunnen bij ons gebracht worden.
    • De monteur komt bij u langs en zal als het mogelijk is de klacht direct verhelpen of neemt het produkt mee ter reparatie. Het produkt wordt ook weer bij u thuisgebracht nadat het is gerepareerd als u gebruik heeft gemaakt van de thuisservice.
      In het geval van ingebrachte artikelen nemen wij contact met U op wanneer het gerepareerde produkt opgehaald kan worden

     

    Overige artikelen

     

    • Meld bij onze klantenservice dat u een artikel retour wilt sturen of zelf wilt komen brengen.
    • U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw verzoek. .
    • Na ontvangst van uw zending, krijgt u van ons een ontvangsbevestiging.
    • Wij sturen het apparaat door naar de leverancier en als het apparaat gerepareerd terug is krijgt u van ons bericht dat u het kunt komen afhalen of dat het apparaat naar u wordt verstuurd.

     

    Kosten


    Uiteraard kunt U de producten kostenloos bij ons in winkel afgeven. Dit kan ook op zaterdag. Wel dient u uw reparatie altijd aan te melden via de Klantenservice voordat u bij ons langskomt.
    Wilt u het product naar ons versturen, dan is dat kostenloos voor U. Wij zullen de verzendkosten vergoeden als wij het product in goede staat en deugdelijk verpakt hebben ontvangen.