Merken

    uw winkelwagen is leeg

    Uw Bestelling

     

    arrow Hulp bij plaatsen van een bestellingarrow Orderstatus per eMailarrow Wijzigen of annuleren
    arrow Terug naar Klantenservice

    Hulp bij het plaatsen van een bestelling


    Bestellen gaat snel en simpel. Ons bestelproces bestaat uit vier duidelijke stappen waarbij ú bepaalt hoe u het hebben wilt. Uw bestelling wordt pas definitief na uw orderbevestiging. Daarvoor kunt u alles naar wens aanpassen.

    1.Selecteer uw producten
     Met de groene knop "in winkelwagen" voegt u een product toe. 

    Wilt u meerdere exemplaren bestellen, pas dan het aantal aan in de winkelwagen en klik de aanpassen-button naast het aantal. Automatisch wordt dan ook het bedrag aangepast.

    · Met de knop "verder winkelen" gaat u terug naar de winkel.
    · Heeft u zich bedacht? Klik dan op het rode kruisje om een product te verwijderen.
    · Klaar met winkelen? Klik dan op "bestelling afronden".


    2.Voer uw adresgegevens in

    In het scherm Uw gegevens kunt u uw adresgegevens invullen. Deze informatie gebruiken wij voor het verzenden van uw bestelling. Velden met een sterretje (*) zijn daarom verplicht om in te vullen.
    Klaar met uw gegevens invoeren? Klik dan op Volgende stap.


     

    3.Kies voor afhalen of bezorgen en de betaalmethode

    U kunt kiezen voor afhalen of bezorgen. Afhalen kan in één van onze winkels in Arnhem, Doesburg of Doetinchem nadat u van ons bericht heeft gekregen dat het product voor U klaarligt. U kunt betalen met pin/contant of creditcard( +9 euro)

    Als u het produkt wilt laten bezorgen dan heeft u keuze uit meerdere betaalmethodes.
    Aan sommige betaalmethoden zijn kosten verbonden, de bedragen staan tussen haakjes.

    iDEAL-internetbankieren - Gratis
    Vooruitbetalen per bank/giro - Gratis
    Betalen bij de bezorgdienst (rembours) - (€14,95)


     

    4.Bevestig Uw bestelling

    U krijgt een overzicht van uw bestelling te zien.
    Als alles klopt kunt u op de knop "Bestelling plaatsen" klikken om de order te bevestigen.
    Wilt u nog wat wijzigen, gebruik dan de "wijzigen"-link om de gegevens aan te passen.

    Uiteraard kunt u onze klantenservice altijd bellen als u vragen heeft over het bestellen.
    Het klantenservicenummer is  026-8454658 .

    Uiteraard kunt u ook telefonisch bestellen bij ons.

     

     

    Orderstatus per e-Mail


    Bij FotoBouw kunt u zelf de status van uw bestelling volgen. Elke statuswijziging van uw bestelling wordt ook per e-mail aan u bevestigd. Daarnaast kunt U ook via de link Bestelstatus bovenaan op onze website de huidige status van uw bestelling terugzien. Hiervoor dient u uw emailadres en ordernummer in te voeren.

     

    Wijzigen of Annuleren


    Wilt u een reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Dat kan! Neem dan direct contact met ons op. U kunt ons bereiken op nummer  026-8454658.

     

     

    Is uw order reeds onderweg? Dan kunt u de bestelling actief weigeren. U geeft dan aan de postbode door dat u het pakket niet wilt hebben. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen wij contact met u op om tot een oplossing te komen.

     

    Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kostenloos. Heeft u een pakket eenmaal geaccepteerd bij de postbode, dan zijn de verzendkosten bij een retourzending voor uw rekening.